Halaman

Rabu, 4 Januari 2012

Tadika baru di tahun baru...

Salam Sayang buat anak-anak permata hati.....

Alhamdulillah hari ni dah masuk hari ke 5 tahun 2012, semangat baru, motivasi baru dan perancangan baru demi kesejahteraan keluarga kita.Mudah-mudahan Allah mengizinkan semua perancangan akan berjalan dengan lancar.

Hari ni kakak Dhini dah masuk hari kedua melangkah kaki ke tempat tadika yang baru.Sebelum ni ummi hantar dekat Tadika Tahfiz Al-Furqan, Kg Padang Balang tapi disebabkan jadual yang padat, setiap kali pulang ke rumah pasti mengadu sangat penat.Ummi dan papa pun tidak sampai hati membebankan kakak Dhini yang masih kecil.Kami mengambil keputusan zaman kanak-kanak sebelum berusia 7 tahun ini adalah zaman permainan, insyaAllah sekiranya ada rezeki tahun satu nanti kita kakak Dhini boleh sambung belajar tahfiz.

Tadika baru ialah Pasti Ibnu Sina, dari pemerhatian ummi guru-guru serta suasana pembelajaran di persekitaran Pasti alhamdulillah sangat baik.Pagi ni, kakak Dhini sangat solehah, tidak perlu ummi temankan lama-lama, dia cepat menyesuaikan diri.

Sedar tak sedar, tahun depan kakak Dhini akan melangkah kaki ke tahun satu pula, entahlah bagaimana keadaannya nanti dan harapan ummi kakak Dhini akan cepat menyesuaikan diri juga

Tiada ulasan :