Halaman

Rabu, 1 September 2010

Ramadhan 1,4 & 6

aSSALAMualaikum....

Sekian lama tidak meng"update" blog ni,ummi ke udara lagi.Salam Ramadhan buat semua dan semoga hari-hari terakhir Ramadhan ni kita manfaatkan sebaiknya....Untuk beribadah,menyediakan hidangan yg terbaik untuk keluarga disamping berdoa untuk kesejahteraan keluarga yang tersayang.

Kenapa Ramadhan yg 1,4 & 6?

Ramadhan yg 1 bersama mujahid tercinta Ahmad Uwais Al-Qarni.Sekarang ni adik Uwais dah 9 bulan.Banyak lah benda baru yg dia dah boleh buat.Suka sgt bila tgk dia membesar sihat...insyaAllah ada kesempatan nnt akn ceritakan lebih lanjut perkembangan adik Uwais ni.










Inilah ragam-ragam Uwais...tgh demam pun boleh lagi tunjuk aksi...



Ramadhan yg ke-4

Inilah Ramadhan yg ke-4 dgn kakak Dhini pulak.....alhamdulillah Dhini dah membesar dgn baik dan bijak.Cepat saja belajar dan selalu ingin belajar.Suatu perkembangan yang baik yang semestinya diinginkan oleh semua ibubapa.



Kakak Dhini dgn macam-macam ragam.....tidak boleh jelir lidah la Ardhini...dosa tau...









Alhamdulillah...ini Ramadhan yg ke -6 bersama abang.....Terima kasih ye atas pengorbanan abang selama ini untuk kita semua...semoga Ramadhan dan hari raya kali ni lebih bermakna....Tahun ni tema baju raya kita warna hijau...Ummi sukalah tengok Dhini "excited" hendak mencuba baju raya yang baru....Adik Uwais pula bila dah pakai baju melayu warna hijau comel sangat.....tidak sabar menunggu raya nanti....

Semoga sisa-sisa Ramadhan ni Allah berikan segala kekuatan untuk kita semua...amin....

Tiada ulasan :