Halaman

Selasa, 15 Mac 2011

A bundle of joy


Nak ke mana tu? ke sekolah ke

" Hari ini bermula lagi, memori dan kenangan baru...."

Assalamualaikum.....

Masa berlalu begitu pantas, sedar tak sedar banyak dah yang kita lalui.Anak-anak ummi yang semakin membesar, dan usia perkahwinan ummi dan papa yang masuk tahun ke-tujuh.Alhamdulillah, tidak terhingga syukur ummi pada Allah swt,semoga saat-saat indah yang kita lalui akan sentiasa dalam ingatan.

16.03.2011

Ahmad Uwais dah masuk 1 tahun 4 bulan.besar dah anak teruna ummi ni.Sangat bahagia bila melihat dia berjalan semakin pantas tapi masih belum berlari.Suka sangat menyakat kakak tapi akhirnya dia juga yang menangis.

Syauqina Ardhini pula semakin besar dan "chubby".Suka sangat cubit pipi yang gebu tu.
Mudah-mudahan anak-anak ummi dan papa sentiasa ceria dan menjadi anak yang soleh solehah.

Ummi masih dalam "mood" menghabiskan masa di rumah dengan anak-anak memandangkan hari jumaat ni ummi akan mula bertugas.Untuk pertama kalinya bergelar ibu yang bekerja....ummi selalu fikir ingin saja menghabiskan waktu dengan anak-anak dirumah dan malas untuk bekerja,tapi demi untuk memberikan yang terbaik untuk anak-anak ummi kenalah berkorban kan.....insyaALLAH bila sampai masanya Allah memberikan kita kehidupan yang baik dengan ekonomi yang stabil,pasti ummi tidak perlu bekerja lagi.

Ummi keje kat mana?bila dah dapat offer letter nanti ummi cerita ye.

Seharian bersama anak-anak sangat menghiburkan walaupun kadang-kadang menduga kesabaran ummi...ye la anak-anak tengah membesar,macam-macam lah karenah dan fiilnya.....
Tapi anak-anak ummi anak yang soleh kan....biasalah tu menghambur mainan dan ruang tamu..hehe

Tiada ulasan :